2014. augusztus 27., szerda

Első A england lakkom tesztje

 Nem hittem volna ,hogy egyszer az én birtokomban is lesz egy A england lakk és  most vannak a nagy nyári akcióknak és ennek köszönhetően -50% van az Aengland lakkokra.Így 1495 Ft-ért meg tudtam venni.Szerencsére , mikor felkentem a lakkot sütött a nap ,ezért megtudom nektek mutatni ,hogy mennyire szépen csillog . A képeken nem látszik ,hogy a lakkban van egy kis lila csillogás . A lakk neve Ascalon.
Mazsola a háttérben :)
 A lakkot két rétegben kentem fel , most is őt nézegetem , annyira szépen csillog , holo hatása is van. Az ecsete egyszerű , de jól lehet felkenni vele a lakkot .  A lemosásával sem kellett bajlódnom , könnyedén le lehet mosni. 

Van A england lakkotok ??

8 megjegyzés:

  1. Lila nem a kedvenc színem..eddig még nincs A-England lakkom, de sosem lehet tudni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak akkor látszik a lila csillogása , ha a nap rá süt . én nem hittem volna ,hogy egyszer ilyen lakkom lesz :)

      Törlés
  2. Szerencsés vagy, hogy van A-England lakkod. :)
    Nekem a She Walks In Beauty az álomlakkom ettől a márkától. :)

    VálaszTörlés
  3. Sajnos nincs, de ez nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép szín, nekem a briar rose, ami kívánságlistás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök ,hogy tetszik :) a briar rose lakk gyönyörű :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!