2014. augusztus 28., csütörtök

Nyári körömlakk haul

Tudom ,hogy nem rég mutattam a Nailland rendelésem , de ma ismét egy haul mutatnék nektek. Ezeket a lakkokat 1 hónappal ezelőtt vettem,kaptam szülinapomra . A Moyra lakkot azt ma vettem , ő a kivétel.
Moyra 92 , Lora ? , Lora ? , Lora 06 , Catrice 830 Salmon&Garfunkel , Costance Caroll Diamond Gloss 363 Pastel Blue
A 3 Lora lakkot a barátnőimtől kaptam szülinapomra , a Catrice és a Costance Caroll lakkot Szlovéniában vettem ,amikor táborban voltam .
A Costance Caroll lakkról már láthattatok bejegyzést itt.

Ti vettetek mostanában lakkot ??

7 megjegyzés:

  1. hmmm nem is tudom :D hamarosan kiderül mit vettem :)
    amúgy a Catrice érdekel !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor várom a bejegyzést róla :)
      már úgy is szerettem volna mutatni képeket , és tesztet írni róla

      Törlés
  2. Te jó ég, még lehet kapni Constance Carollt? :D Moyrát szoktam venni, pár Catrice is van, a többi márka nekem ismeretlen. Most igyekszem nem venni lakkot, bár nem tudom, egy 500,- alatti lakk vétel-e, csokiárban van :) Egy sand Essence becsúszott, sajna, rózsaszín, csak 8ml, hamar el is fog fogyni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koperban vettem , egy kis drogériában . Egy pult televolt csak lakkokkal .
      Nekem még nem fogyott el homok lakkom :D

      Törlés
    2. Tényleg? Nekem már több is, Moyra kékje, Baltic sand szürkés kékje, ezek egy éven belül :) Az állaguk miatt szerintem kétszer olyan gyorsan fogynak, mint egy sima lakk.

      Törlés
    3. nekem az összes homoklakkom még tele van :D

      Törlés
  3. Ja, meg az Aurora is megvolt a Rimmeltől :) Mind idei zsákmány volt.

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!