2014. augusztus 29., péntek

Egyik kedvenc barackszínű lakkom | Catrice 830 Salmon&Garfunkel

Sziasztok:)
Tegnap visszaváltoztattam a blog kinézetét , a régi kinézetére . 
 A mai napra egy barack lakkot hoztam , amit még Szlovéniába vettem a helyi drogériában. A lakk neve 830 Salmon&Garfunkel , ő a második Catrice lakkom . A Nyc  lakk mellett ő a másik kedvenc barack lakkom.
 Szeretem a Catrica vastag ecseteit , egyszerűen lehet vele festeni. A körmeimen 2 rétegben látható , fedőlakkot nem kentem rá  , de így is ragyogó . Fedőlakk nélkül kibírt 4 napot , és ha nem mostam volna le , még többet is kibírt volna . Az üvege 10 ml tartalmaz , ami elég lesz jó darabig 

Szeretitek a barackszínű lakkokat ??

10 megjegyzés:

  1. ez csodás barack árnyalat. én nagyon kedvelem a barackszínű lakkokat :)

    VálaszTörlés
  2. Ööö. nekem ez nem barack, de ettől függetlenül tetszik. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a bejegyzés megírása előtt megnéztem ,hogy milyen színek számítanak barackszínnek , és ilyen árnyalat is volt köztük . örülök ,hogy tetszik :)

      Törlés
  3. Tényleg szép ez a pasztelles barack szín. :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű szín, de nálam ez a lakk a kukában végezte. Egyszerűen nem volt hajlandó megszáradni a körmeimen. Pedig Catrice lakokkal korábban ilyen gondom nem volt. De örülök, hogy nálad működik, mert tényleg szép szín :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem ez nude, de ugye a fényviszonyok miatt meg a monitor miatt lehet, másnak látom. Egy db barack lakkom van, szerintem életem végéig kitart, leárazott Opi. Annyira nem kedvencem ez a szín, de néha ha más nude színre vágyom, akkor felkenem. Catrice rajtam nem tartós, 1-2 napig bírja csak, úgyhogy csak pár lakkom van tőlük.

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!