2014. augusztus 19., kedd

Csillámló szépségek

Sziasztok :)
Ismét egy homok lakk és egy sima finishű lakk párosítását hoztam . Napfényben ezek a lakkok csak úgy szikráznakEz a két lakk egy Lovely régi kiadású és egy Essence homok lakk.Mindkét lakkot 2 rétegben kentem fel .

  Az eddigi Essence lakkjaim mind kibírnak 3-4 napot , úgy hogy ezt a manikűrt is eddig viseltem . Sajnálom ,hogy ezt a Lovely lakkot már nem lehet kapni , a Moulin Rouge kollekcióból származik.A számát sajnos nem tudom , mert lekopott. A mutatóra , a hüvelykre és a kis ujjamra került . A többire a homok lakk.

Szeretitek az Essence homok lakkokat ?

4 megjegyzés:

  1. Én eddig 2 homoklakkot próbáltam az Essence-től, ezt a pirosat és a nude színt, a pirosat szeretem, a másikkal viszont nem tudok megbarátkozni. A homoklakkjaim többsége a Lovely-tól van, de a legnagyobb kedvenc ilyen téren a Rimmel Space Dust lakkjai. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Essence nude homoklakkját meg akartam venni , csak a fedése miatt nem vettem.
      Megmondom őszintén nekem a Lovelytól csak 1 homoklakkom van . Sajnos Rimmel Space Dust lakkom nincs , pedig nagyon szeretnék szerezni legalább 1 belőle

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!