2014. augusztus 19., kedd

Lakkozz ! Fotózz ! Posztolj ! 9.forduló FELHÍVÁS !!

Sziasztok :)
Képzeljétek Detti és Mesy felkértek ,hogy én legyek a 9.forduló háziasszonya . Ilyen dolog még nem történt velem , ezért nagyon-nagyon boldog vagyok . Köszönöm lányok !
A 9.forduló témájának a pöttyöket választottam . Én nagyon szeretek pöttyös manikűröket alkotni , és remélem nektek is tetszik a téma . Bármilyen pöttyös manikűrt tudtok alkotni , lehet nagy pöttyök , kis pöttyök , pöttyökből valamilyen figura , tényleg bármi :) 
Jelentkezni hozzászólásként tudtok , ha leírjátok az email címeteket , akkor figyelmeztető emailt is tudok nektek írni.
Posztolás dátuma :
2014. szeptember 5-én 18:00-kor
Az inlinkz kód:
 <!-- start InLinkz script -->
<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="http://www.inlinkz.com/cs.php?id=437967&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>
<!-- end InLinkz script -->

Több mint két hetetek van elkészíteni és jelentkezni a kihívásra.


14 megjegyzés:

  1. Azt hiszem kipróbálom magam ebben a pöttyözős dologban, úgyhogy szeretnék jelentkezni ^^
    email: ocularisinfernom@gmail.com
    Remélem elég ügyes leszek hozzá :D

    VálaszTörlés
  2. Szeretnék jelentkezni! e-mail: gulyasalexandra28@freemail.hu :))

    VálaszTörlés
  3. Szintén jelentkeznék! barbara.hgy@gmail.com :)

    VálaszTörlés
  4. Egy ideje nem vettem részt kihívásokban (több lett a dolgom, meg lusta dög vagyok), de a pöttyöket imádom, nem tudok nekik ellenállni, szóval, ha lehet, akkor szeretnék jelentkezni. :)
    email: lassandebiztosan@indamail.hu

    VálaszTörlés
  5. Szeretnék jelentkezni! :) noni.1998@freemail.hu

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretnék jelentkezni! Cuki témát választottál!:)) bsarahmakeup@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. szia! én is jelentkeznék torteij88@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. énis jelentkezzék: manna0319@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. én is jelentkezek :) jozosziszko1@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Én is jelentkeznék a játékra:) nagymosolyblog@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Jelentkezem! Remélem nem vállalom túl magam...
    lakkalandok@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. mi is jövünk ám Dettivel :) testverkodex@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Én is szeretnék jelentkezni. :) Ms.Stargate@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  14. Nagyon klassz téma!Jelentkezek én is :) dori98@freemail.hu

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!