2014. augusztus 20., szerda

Nyomdás manikűr , glitteres lakkal

Sziasztok:)
Lassacskán beköszönt az ősz , elkezdődik az iskola ( sajnos) és elő kell vennünk a pulcsikat , sálakat .
Én mostanában már a sötét , sötétebb lakkokat veszem elő .Ez az őszies lakk a China Glaze Desinger Satin nevű  lakkja , ami az első Nailland rendelésemben volt benne . A CG lakkot 1 rétegben láthatjátok a körmeimen . Azt nem tudom ,hogy lehet-e még kapni a Nailland-ben , mert az oldalukon mostanában nem láttam. A gyűrűs ujjamra nyomdáztam az Essence nyomdalemezével . A középsőre egy glitteres lakk került 1 rétegben .

Szeretitek az őszt??


6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a CG lakk és az összhatás is :)

    VálaszTörlés
  2. Ez őszies? Nekem ez pink, most én is pinkre vagyok kikenve, még elhasználom a lakkot, mire jön az ősz, el is fogy...Nagyon csajos lett a manikűr, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a képeken világos , de élőbe sötétebb . Köszi:)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!