2014. augusztus 4., hétfő

Haj INSPIRÁCIÓK fesztiválokra

Sziasztok:)
Mára haj inspirációkat hoztam , amit könnyedén meg tudtok csinálni fesztiválokra , vagy épp nem sok időd van a sátorban szépítkezni vagy épp borzasztóan áll a hajad. És még iskolában is tudjátok viselni.
step by step. Maybe Hannah will let me do this with her hair, or the younger two girls when their hair gets long | http://coolstraighthairstyles.blogspot.com 
 How To Do Hairstyles Tutorials Step By Step For Long Hair | Medium Hair | Short Hair | We Learners

step by step instructions on how to fishtail braid, by Glamour magazinewow, look great at school:)
Hair Tutorial by Bobby Glam

5 megjegyzés:

  1. Nekem mindig a laza kontyok tetszenek, de soha nem áll meg a hajamban a csat, gumi, minden kicsúszik, hacsak nincs rajta kiló lakk, akkor meg ugye elég mű hatása van és meg is kell mosni este.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem szerencsém van , nekem meg szokott maradni a laza konty.

      Törlés
  2. Amikor a white hairbe mentem festetni és vágatni,akkor utána pont ilyen kontyot kértem,mint az első képen :) Barátnőm esküvőjére mentem,és szerintem alkalomhoz illő volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztos nagyon szép voltál a barátnőd esküvőjén :)

      Törlés
    2. Nekem is nagyon tetszett. Azóta voltam a szalonban már sima szárításon is,eszméletlen,hogy milyen szép hullámokat képesek csinálni :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!