2014. augusztus 10., vasárnap

Suliba viselhető manikűrök #1

Már csak három hét és elkezdődik az iskola , megmondom őszintén én egy kicsit várom a társaság miatt.
Mára egy suliba viselhető manikűrt készítettem , amit könnyedén eltudtok készíteni és egyszerű de nagyszerű. A nude alapszínt dobtam fel egy csillámos fedőlakkal és egy fehér masnival amit ecsettel készítettem el.
Sajnos a kép minősége borzasztó lett , de remélem azért láttok belőle valamit .
Alapnak az Essence Nude Glam kollekciójából a 05-ös Café Olé lakkot használtam , ami tartós , mivel kibírt 4 napot :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól mutat rajtad ez a kombinció!

    VálaszTörlés
  2. Egyszerű de nagyszerű :) Nekem a Café au Lait valahogy nem akar megszáradni :( Már 3* felkentem, lemostam, idegölő egy lakk.

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!