2014. augusztus 11., hétfő

Milyen sminktermékeket használok suliban ?

Egy kedves olvasóm megkért ,hogy készítsek el egy olyan bejegyzést , amiben megmutatom , hogy milyen sminktermékeket használok suliban. Megmondom őszintén én nem szoktam túlzásba vinni a sminkelést , mivel én csak 2-3 terméket használok csak.
Ezeket használom :

Szempillaspirálként a Essence I love Extreme spirálját használom , dús pillákat varázsol néhány keféléssel .
A másik dolog amit használok az ajakápoló , most a Lora C vitaminos ajakápolóját használom , amit a szülinapomra kaptam a barátnőmtől .A harmadik dolog a korrektor , amit csak a pattanásaim miatt használok.
BB krémet és púdert csak akkor szoktam használni , amikor nagyon pattanásos vagyok.

Ti milyen sminktermékeket használtok suliban ??

9 megjegyzés:

  1. Már nem járok iskolába, de nálunk max. a szempillafesték volt, gimiben sem festette magát senki rendszeresen meg fősulin sem. Inkább mikor elkezdtem dolgozni, akkor kezdtem az egészet, cerka-spirál, púder-pirosító és szájfény. Alapozót a zsíros bőröm miatt nem szoktam, csak korrektort a bőrhibákra. A púderem erősen fed, mármint púderhez képest, igazából ha nem fénylene a bőröm, nem használnám.

    VálaszTörlés
  2. Úgy látom először az "öregek" szólalnak meg (bocs Audrey!) :)
    Nálunk sem volt divat középiskolában a smink, akkor én is csak max szempillaspirált használtam, inkább a fősuli alatt kezdtem magam sminkelni, de akkor is visszafogottan
    Amennyit leírtál, véleményem szerint elegendő iskolába!

    VálaszTörlés
  3. Gimibe anno én szemceruza és szempillaspirált használtam, néha korrektort. Most már egyetemen azért egy minimális sminket szoktam: korrektor,púder,szemöldökpor,tus,szempillaspirál, pirosító és ajakápoló lehet színes is.

    VálaszTörlés
  4. Én most sem viszem túlzásba a dolgokat, felesleges szerintem minden áldott nap minden létező dolgok magamra kenni :D Általában spirál, rúzs/szájfény és esetenként alapozó/bb krém.

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!