2014. szeptember 26., péntek

Szép pink árnyalat tesztje | China Glaze Limbo Bimbo

Sziasztok:)
Tegnapelőtt mutattam róla egy manikűrt , sokatoknak nagyon tetszett . Ezt a lakkot még az akció keretein belül vettem 790 Ft-ért. Azt nem tudom ,hogy lehet-e még kapni.
 A lakk 3 rétegben fedett , de volt olyan ujjamon , ahol elég volt 2 réteg is. Elég lassan száradt , azért bevetettem a Moyra gyémánt fényű fedőlakkját , ami gyorsan megszárította . Az ecsete a szokásos CG ecset , ami hosszúkás. Tartóssága 3-4 nap , de a harmadik nap végére a körömvégeimen elkezdett pattogni.

Tetszik nektek ez a szín ??

4 megjegyzés:

  1. Szép pink, de nekem nem jön be sem az üveg, sem az ecset, úgyhogy az egy db CG lakkom mellé nem fogok másikat gyűjteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van .hogy én sem szeretem az ecsetét , olyan kis vékonyka

      Törlés
  2. A selymes árnyalatokat én nem favorizálom annyira, viszont ezek az árnyalatú pinkek nagyon tetszenek. :))

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!