2014. szeptember 25., csütörtök

Szeptemberi körömlakk zsákmány

Sziasztok:)
Névnapomra kaptam egy utalványt amit a helyi fodrászkellékesben költhetek el. És hát néhány szépségnek el is csábultam , amit meg is mutatok nektek . Amúgy a lakkokat tegnap vettem és a barátnőm el is kísért .Elég nehéz volt a választás ,hogy mit vegyek , de csak sikerült választanom. Inkább őszi színeket vettem.
Az 1. a Moyra gyémánt fényű fedőlakkja , ez már a negyedik üveg. Nekem nagyon bevált ez a lakk , tartóssá teszi a lakkot és gyorsan is szárítja. A 2. a Moyra Gel Look kiadásából a 920-as és a Veronique nevet viseli. Ő egy nagyon szép bogyós szín és őszre szerintem tökéletes választás. Már régótak keresek egy szép babarózsaszín lakkot és most megtaláltam a Moyra 85-ös szépségét.  A negyedik lakk egy nagyon szép kávé színű lakk ,amit kihívásokhoz vettem , de szerintem önmagában is nagyon sokat fogom felkenni. száma a 105-ös. Az ötödik lakk egy körömápoló lakk , mivel amit még télen vettem az már kezd kifogyni. A hatodik lakkot is szintén kihívásra vettem és csak 1 narancssárga lakkom van , ezért is vettem meg őt a 72-es számút. Az utolsó lakk egy holo lakk ami nagyon megtetszett nekem , csodaszép:)

Az utolsó dolog amit vettem az egy bajuszos körömmatrica aminek nem tudtam ellenállni annyira cuki:3.



17 megjegyzés:

  1. Boldog névnapot utólag! :) A körömmatrica tényleg nagyon édes :D Pár éve, amikor még műkörmöm volt, egyszer bajuszkásat csináltattam, nagyon szerettem.

    VálaszTörlés
  2. Boldog névnapot!
    Szuper ajándékot kaptál, jó dolgokat választottál :)

    VálaszTörlés
  3. Mid tetszik. :) Leginkább 2., 3. és a 7. :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a gyémánt fedőlakkot én is kipróbálom majd...

    VálaszTörlés
  5. Először is boldog névnapot! Másodszor, csodás dolgokat vettél :) Bárcsak én is egyszerre ennyi mindent vásárolhatnék, de tartok tőle zuram kiakadna :P

    VálaszTörlés
  6. Boldog névnapoot! :)
    A narancssárga bejövős,mert nekem is be kell szereznem egyet halloweenra :D A többi is nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      Én is emiatt szereztem be , mert csak 1 db narancs lakkom volt :) örülök ,hogy tetszik :)

      Törlés
  7. Boldog névnapot!! A gyémánt fedőlakk nekem is megvan, szeretem. A többi szín is szép, de a holostól ne várj nagy tartósságot.

    VálaszTörlés
  8. Boldog névnapot! :) Csodásak a lakkok! :)

    VálaszTörlés
  9. Utólagosan is boldog névnapot! Nagyon várom a 3-as számú tesztjét! :) Én is régóta keresek igazi rózsaszín lakkot, de még nem találtam meg. Ez így képen nagyon tetszik, de kíváncsi lennék, hogy milyen a körmeiden is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) Nem rég felkentem és 2 rétegben csodásan fedett és elég hamar meg is száradt , hamarosan hozok róla tesztet :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!