2015. január 31., szombat

Megígért lakkteszt | Golden Rose 108

Sziasztok:)
Ezzel a lakkteszttel adós vagyok , de ma meg tudom nektek mutatni. Ez a lakkocska az utolsó Nailland rendelésemből való. Ő a Golden Rose Rich Colour család tagja , aminek a száma a 108-as. 
Egy nagyon szép sötétkék lakk , ami így télen nagyon szépen mutat.

Sokan szeretik a GR lakkokat , hiszen kedvező áron kapunk hihetetlenül jó lakkokat. A körmeimen egy rétegben láthatjátok , ami pikk-pakk alatt megszáradt. Az ecsete számomra tökéletes , és a lakk állaga is remek , szuperül terül a körmökön. Tartóssága 3-4 nap , amikor lemostam csak egy kis helyen pattogott le a lakk.

Van kedvenc sötétkék lakkotok? Vagy kedvenc GR lakkotok?

9 megjegyzés:

  1. Ez olyan petróleumkék, nekem Moyra van belőle. Igazából rajtam tartósabbak a Moyra lakkjai, de van vagy 15 GR is :) Nem rosszak, olcsók, sok színben kaphatók és az üveg-ecset nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg olyan :) A Moyra rajtam is tartósabb. Az üveg-ecset nekem is nagyon tetszik , egyszerűen tudom őket tárolni :)

      Törlés
  2. Jaj, ez milyen szép szín! Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmemet! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó színe van, innen zöldesnek látom. Szerintem is petróleum vagy fenyő. Jól áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. érdekes , mivel amikor viseltem néha sötétzöldnek is látszott :)
      köszi:)

      Törlés
  4. Nem is láttam ezt a színt. :D Annyi szép GR lakk van, hogy sok elbújik.. :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!