2015. február 1., vasárnap

Havi Ebay Láz #12

Sziasztok:)
Újabb hónap telt el és itt van a havi ebay láz , ez már a 12. poszt. Most próbáltam nem csak körmös dolgokat hozni , hanem más tárgyakat/ékszereket is.

1.Galaxys karkötő 


2.Majom
Cute-Monkey-Hand-Nail-Art-Polish-Blower-Quick-Blow-Dryer-Manicure-Care

3.Cuki körömmatricák
New-3D-Nail-Art-Acrylic-Manicure-Tips-Mixed-Decal-Stickers-DIY-Nail-Decoration

4.Édes telefontokok
Cute-Cartoon-PC-pattern-hard-back-Case-Cover-Skin-For-iPhone-4-4S-5G-6-6-plus

3 megjegyzés:

  1. A tokok az egyetlen ok, ami miatt sajnálom, hogy nem Iphone-om van. I <3 Minions! :D A majmocskát már nézegetem egy ideje, de nem vettem meg, fogalmam sincs, mennyire gyorsíthatja meg a száradást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem nincs Iphonom , és elég ritkán találok az én telefonomhoz való tokot. A Minions én is imádom. Hát a majomra én is kíváncsi lennék ,hogy mennyire gyorsítaná a lakkszáradását .

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!