2015. május 12., kedd

Ismét manikűr a blogon:)

Sziasztok:)
Ezt a manikűr már régebben viseltem,de sajnos nem volt időm kirakni a blogra:) De gondoltam azért megmutatom nektek:). Elég egyszerű manikűr lett. Alapszínnek az Avon untamed nevű barna lakkját használtam és a Golden Rose 44-es menta szépségét:). A menta lakk csak egy ujjamra került fel a többire a barna lakk került.
Egy masnit festettem a menta színre. Tudom lehet kicsit sötét nektek ez a barna szín így tavasszal ,de nekem nagyon tetszett ez a manikűr:).  Semelyik lakkra nem lehetett panaszom,mivel mindkét lakk 4-5 napot bírt ki, Talán a végén volt egy kis kopás ,de jól bírta. Az Avon lakkot akciósan vettem. Egy régebbi haul bejegyzésben mutattam nektek itt.

Érdekelne-e titeket egy teszt az Avon lakkról?

4 megjegyzés:

  1. Hm, hát a barna szín nem a kedvencem, talán ha kettő van otthon. Sötét színek nálam egész évben mennek, ha jó időben kicsit ritkábban is, de díszítésnek gyakran szoktam sötéttel nyomdázni. Csinos lett a mani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sötét lakkokkal én is szívesen díszítek:) Nekem sincs túl sok barna lakkom , inkább a nude színek ,azok jobban tetszenek:)

      Törlés
  2. Nekem tetszik a manikűr! :) És tetszenek a pöttyök. Igazán Mazsis visszatérő manikűr lett. :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!