2015. május 17., vasárnap

Új lakkok a készletben | Catrice Denim Moore és Rival de loop 07 Missy

Sziasztok:)
Csütörtökön és pénteken osztálykiránduláson voltam Győrben ,ahol ellátogattam 2 Rossmanba is. 3 lakkot vettem ,azok közül most 2 db-ot mutatok meg nektek. Az egyik lakk életem első Rival de loop lakkja ,ami mini változatú. Neve 07 Missy , régóta kerestem már ilyen különleges színű lakkot ,ami pasztell kék és benne ezüst csillámok vannak. Még talán az Avonban láttam egy hasonlót ,csak akkor már nem volt kapható. A másik lakk egy akciós Catrice lakk ,amit 350-ért nem hagyhattam itt. Az ő neve 15 Denim Moore.

Mindkét lakkból 2 réteget kentem fel , este készítettem a manikűrt és fedőlakk nélkül hamar megszáradt. Eddig 2 napja van a körmömön és sehol egy lekopás vagy bármi. Mindkét lakk izgalmas tavaszi/nyári lakk ,szerintem sokat fogom őket így együtt felkenni , mert jól mutatnak egymás mellett szerintem. Mindkét lakk állaga számomra megfelelő volt ,se túl híg ,se sűrű.

Mazsola befigyel:D
Ne haragudjatok a kis körmökért,csak mostanában már nem olyan erősek.
Szép délutánt kívánok nektek:)+

5 megjegyzés:

  1. Szerintem elég hosszú így is, nekem tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Denim Moore :D Tetszik!
    Szép a lakkozásod is. :) Remélem, jól telt az osztálykirándulásod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen jó volt:)) Győr nagyon szép város:)
      Örülök ,hogy tetszik:)

      Törlés
  3. Szép színek! Nem kicsi a körmöd, enyém változó hosszúságú, ha levágom, tökrövid, két hét múlva meg hosszú, de attól még szép, hogy rövid!!

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!