2015. május 18., hétfő

Pöttyös manikűr

Sziasztok:)
Nagy hír a vizsgám írásbeli része 4-es lett ,aminek nagyon örülök:)). Már csak a szóbeli van hátra ,de azt is túléljük. Mára egy pöttyös barackos manikűrt hoztam. Aki követ Instán az már láthatta.
Szerintem sokan tudjátok,hogy imádom a pöttyös manikűröket ,főleg ha a pöttyök színesek vidámak, tavasziasak. Az Essence Gel finishű lakkja közül használtam a 24-es indian summer nevű lakkot.
Az új szortimentből csak őt vettem meg. Facebookon láttam még róla egy képet és megtetszett.

Itt még hosszú volt a körmöm:D

Lakk tesztre kíváncsiak vagytok?:)

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok a vizsgádhoz! Nagyon jó színe van ennek az Essence lakknak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)) Bizony , igazán friss üde szín:)

      Törlés
  2. Gratulálok!! :)))
    Nagyon tetszik a manikűröd, rajtam is pöttyös manikűr volt tegnapig. :)

    VálaszTörlés
  3. Gratula! Sokan dicsérik ezt az árnyalatot, tényleg szép!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok:) Nagyon szép lett a manid:)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!