2015. június 7., vasárnap

Havi Ebay Láz#15

Itt a nyár és így újult erővel kezdek bele a blogolásba. Sikerült a töri vizsgám szóbeli része is:). Így hát még több időm lesz a blogra. Mára a 15. Havi Ebay Láz-at hoztam nektek.

1.Hátizsák
Vintage-Womens-Canvas-Travel-Rucksack-Hobo-School-Bag-Satchel-Bookbags-Backpack

2.Cuki körömreszelő
Fashion-Colorful-Cute-Cartoon-Nail-Finger-Clipper-Scissor-w-Key-Chain-Cutter-Kid

3.Epres hajcsat
http://i00.c.aliimg.com/img/ibank/2014/665/329/1351923566_696300039.jpg

4.Flower
Womens-Fashion-Boho-Style-Floral-Flower-Hairband-Headband-Beach-Party-Wedding




6 megjegyzés:

  1. A táskák nagyon cukik. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édesek ezek a körömvágó csipeszek, képzeld én még sosem vágtam körmöt ilyennel :)))) Mármint nemcsak hogy ilyen cukival nem, hanem egyáltalán csipesszel még sohasem próbáltam... pedig biztos praktikus, kár hogy nálunk mindenki körömrágós rajtam kívül. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is inkább reszelem , akkor vágom ,hogyha nagyon csúnyán beszakad vagy valami miatt picire kell vágnom:)

      Törlés
  3. A jobb alsó hátizsák nagyon tetszik. Én csipeszes vagyok, mindent csipesszel vágok, egyedül a családban. Ezek nagyon aranyosak, biztos vennék, ha látnék egyet a boltban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg nagyon cukik:33 táskába is elfér és elviheted magaddal bárhová:)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!