2015. augusztus 24., hétfő

Manikűrvadász 19.forduló

Sziasztok:)
A 19.forduló házigazdája Petra volt ,aki valami elképesztő módon bánik a kaviárgyöngyökkel. Az ő blogja a http://mynailsp.blogspot.ro/ látogassatok be hozzá. Páromul Nórit kaptam a http://norasdiaries.cafeblog.hu/ bloggerináját. Nóri munkáit régóta követem ,csinos manikűröket alkot. Mellette még sminkes , termék tesztes bejegyzéseket találunk.
A választott manikűr egy párduc mintás körmöcske lett ,amiben annyit változtattam ,h az alapszíneim nem rózsaszín volt ,hanem barack szín. Nyáron imádom/imádtam ezzel festeni a körmeimet.
Az én manikűröm pedig ilyen lett:

Kíváncsian várom a többiek munkáját:)


25 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, igazi nyári manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper és szépek a körmeid:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen elkészítetted, igényes munka :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik a manikűröd. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett!! A Te változatod színei is nagyon tetszenek! (-:

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett, nagyon tetszik a te átdolgozásod is :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!