2015. augusztus 25., kedd

Holo Manikűr

Sziasztok:3
Sajnos egyre ritkábban kerülnek ki a blogra a manikűrjeim ,ezért is készültem nektek eggyel. Főszerepben egy holo és egy fekete lakk áll. Mindkét lakk Moyra családjába tartozik. 
Holo lakkot napfényben érdemes fotózni ,de sajnos nálunk épp nem süt a nap. Először az összes körmömet a holo lakkal kentem le 2 rétegben ,majd vártam addig vele amíg koppanósra nem szárad. Így leragasztottam díszítőszalaggal ,amit elég ritkán használok ,lehet a következő manikűrömet majd azzal készítem el. Szóval leragasztottam és egy réteg fekete lakkot kentem fel rá. Majd lehúztam róla.
Egyszerű és mutatós manikűr , nekem nagyon tetszik:) A blog egy kicsit új külsőt kapott ,mivel már ráfért egy kis változás. És megpróbálok több időt szánni a blogra és így a szünet utolsó napjaiban előre megírok néhány bejegyzést így nem maradtok posztok nélkül:)
Szép Napot:)
Mazsola
Szeretitek a holo manikűröket?


6 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!