2015. augusztus 27., csütörtök

Kedvenc Nyári Lakkjaim 2015

Sziasztok:)
Minden évszakban szoktam készíteni egy olyan bejegyzést ahol megmutatom nektek a kedvenc lakkjaimat abban a hónapban. Nyáron vidámabb , feltűnőbb színeket szeretek viselni a körmömön.
5 lakk volt az amit nagyon sokszor felkentem a nyár során. Ha bármelyikről szeretnétek tesztet azt írjátok meg. Ahogy látjátok elég sokszor szerepelnek a blogon a barackos árnyalatok így ebből a kedvences bejegyzésből sem hagyhatom ki. Balról jobbra haladok.

Essence The Gel Nail Polish: róla már szólt egy teljes bejegyzés itt. Még mindig imádom a kis drágát és lehet ,h ő lesz az az első lakk ami ki fog fogyni és újra kell majd vennem. Egyszerűen tökéletes nyári lakk.

Nyc 040 Catwalk Quen: a blogon már ő is szerepelt itt. Ő is egy szuper jól fedő barack lakk, Ha valaki barack színű lakkot keres akkor őt/őket ajánlom figyelmébe. Nagyon szép lakk.

Golden Rose Rich Color 40: Ezt a lakkot még Blog Karácsonyra Kaptam Lucától a http://lucainmakeupland.blogspot.hu/ blogírójától kaptam:). Ez a tökéletes menta lakk ami már egy rétegben is fed:) gyorsan szárad és tartós is. Maga a tökély:)

Moyra Vivid Sand 715 Shocking Pink: egy üde neon pink színű homoklakk ami tele van csillámmal. Barna bőrön gyönyörűen mutat. 2 rétegben csodásan fed. A lemosása nem egy leányálom azt meg kell ,h mondjam:D.

Moyra Gel Look 959 Rosine: Nem sok rózsaszínszínt viselek el magamon ,de ez a lakk maga a tökély. Egy rétegben már tökéletesen fed , ha érdekel titeket egy teszt róla ,akkor csak írjátok meg nekem kommentbe.

Mi volt a kedvenc nyári körömlakkotok?










6 megjegyzés:

  1. Nekem talán a türkiz CG lakk volt a kedvencem a Too Yact To Handle és a nail artok miatt sokszor felkent fehér is nagyon tetszett CG White On White. :)

    VálaszTörlés
  2. Az Essence, ami újsághoz volt, nekem elfogyott tavasz óta, meg a csillámos pink vivid sand is, igaz, azt tavaly vettem. Sokat lakkoztam nyáron, sokszor naponta, megcsappant a készletem. Ezek nekem is kedvenceim voltak, ill. a neon China Glaze lakkok és a citromsárga és a pinkek a Moyra kollekciójából.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazi neon színek gyönyörűek az biztos , nyáron meg főleg barna bőrrel szépen mutat:)

      Törlés
  3. Mind szuperek, különösen a Moyrák tetszenek :) Az az Essence lakk nekem is megvan és nagyon imádom! Az én kedvencem most egy matt barackvirág színű lakk volt nyáron az Essence-től :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!