2015. szeptember 4., péntek

Őszi Tag

Halihó:3
Szeptembert írunk és elérkezett az egyik kedvenc hónapom/évszakom. Egy kis Tag-gel kedveskedem nektek ,amit Nikinél találtam.

1. Milyen ízesítésű a kedvenc teád?
Tavaly ősszel találtam egy szupi teát ,ami fahéjas narancsos , isteni finom. Rászoktam arra ,h ritkán használok a teámba cukrot , szóval cukor nélkül iszom a teát és inkább mézet teszek bele.

2. Szereted a sütőtököt?
Amikor kisebb voltam ,akkor szerettem. De ma már nem rajongok annyira érte. Furcsa ,de az illatát szeretem.

3. Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be?
Ez egy jó kérdés. Talán boszinak ,vagy kipróbálnám a csontvázat:)

4. Kedvenc dolgod az őszben?
Az ősz színei ,amikor a fáról lehullanak a levelek. Forrócsokizás a barátnőmmel:)

5. Ilyenkor jobb szereted a meleg színeket használni sminkeléskor?
Nem nagyon szoktam magam sminkelni:)

6. Mivel töltődsz fel ilyenkor?
Fincsi forrócsokizással a barátnőmmel , kellemes biciklizések és séták a várkertben:)

7. Kedvenc őszi kiegészítőd?
A meleg sálak.Ilyenkor imádom ezeket hordani , egyik kedvenc ruhadarabom. 

8. Nagy meleg pulcsi vagy vászonkabát utcára?
Hát van egy cuki vékonyka kockás kabátom amit nem mondanék vászonnak , na szóval én azt szeretem ilyenkor hordani:)

9. Kedvenc ősszel induló sorozat?
Nem vagyok az a sorozatfüggő ,szóval csak néha-néha nézek sorozatokat.

10. Sima sál vagy gyűrű/cső sál?
Mindkettőt egyaránt szeretem. De talán a cső sálat jobban , az egyik kedvencem az egy menta színű darab:)

11. Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz?
Igen , néha néha előfordul.

12. Mi az a 3 dolog, ami beugrik elsőnek, ha az őszre gondolsz?
Falevél , őszi napsugarak és forrócsoki

13. Kedvenc őszi tevékenység?
Kellemes biciklis túrák a barátnőmmel , na meg a fincsi forrócsokizások is.

14. Kedvenc zene amit ilyenkor hallgatsz?

Nincs kimondottan kedvenc őszi dalom. Ami éppen akkor aktuális azt hallgatom:)

15. Kedvenc illat ősszel?
Az ősznek van egy tipikus illata , én azt szeretem:)

2 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!