2015. szeptember 20., vasárnap

Őszi lakk bemutatása | Miss Sporty Clubbing Colours 345

Sziasztok:)
Tegnapelőtt a Rossmanban jártam ahol megpillantottam az akciós pulton egy bordó Miss Sporty lakkot ami a Clubbing Color családba tartozik és száma a 345-ös. Miss Sporty lakkokat általában akkor veszek amikor épp akciósak és így bukkantam rá és 379 Ft-ért elhoztam magammal , hamarosan manikűrt és egy kisebb zsákmányos bejegyzést is hozok a blogra.
Na de lássuk a szépséget:)
2 rétegben kentem fel az üde őszies szín érdekében:D. Az MS lakkok ecsetét imádom pillanatok alatt ki tudom festeni vele a körmeimet és a lakk állaga is megfelelő. A száradási idejével sincs bajom ,szóval egy igazán szuper lakkról beszélhetünk:). Még augusztusba mutattam nektek szintén egy MS lakkot ami szintén pompás őszre , róla itt olvashattok részletesebben. Majd meg szeretném nektek mutatni a kedvenc őszi lakkjaimat. A tartósságáról még nem tudok beszélni ,de azzal majd kiegészítem a bejegyzést:).
Ti már elővettétek az őszi színű lakkjaitokat? Melyik a kedvencetek?


3 megjegyzés:

  1. Én már elővettem az őszi lakkjaimat. :) Nagyon tetszik ez a MS lakk, szép a színe. :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezeket a mély, telt árnyalatokat! Egész évben azon trükközöm, hogyan lágyítsam szezonálissá az őszies hatásukat, és végre itt az idő, amikor nem kell ezt tennem, hanem még dobhatok is rá egy lapáttal! :D

    Az én kedvenc őszim....nem is tudok egyetlent kiemelni, jelenleg a Colour Alike egyik lilásaranyos mélységées kaméleonját dajkálom, és előszedtem a GR Paris Magic Color 306-át is....nomeg a Moyra Gel Look aranyló lilahagyma Avrilját.....

    VálaszTörlés
  3. Nincs kedvenc, hanem kedvenc dobozom van őszi lakkokból :) ez is szép árnyalat.

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!