2015. november 3., kedd

Havi Ebay Láz #18

Sziasztok:)
Na itt is vagyok a 18. Havi Ebay Lázzal. A mai bejegyzésben téli holmikat válogattam be. Én személy szerint imádom a sálakat , szóval néhány darabot meg is mutatok nektek.

1.Sál
 

2.Sál #2
Ladies-Women-Winter-Knitted-Crochet-Long-Snood-Tube-Scarf-Shawl-Neck-Warmer

3.Sapka
Women-Novelty-Winter-Warm-Braided-Crochet-Knitting-Hat-Beret-Ski-Beanie-Ball-Cap

4.Kesztyű
New-Women-Touch-Screen-Gloves-Winter-Outdoor-Sport-Warm-Driving-Gloves-Mittens

2 megjegyzés:

  1. Vicces az a kesztyű :) De én is mindig lekapkodom a kezemről, ha el kell venni a telefont. A legjobb lenne, ha tapadós lenne a tenyér része, akkor nem csúszna ki a kezemből.

    VálaszTörlés
  2. A pöttyös sál csodaszép! :) Én is szemezgettem már vele. :P

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!