2015. november 4., szerda

Két éves lett a blog!




Sziasztok:)
Ez a nap is elérkezett a blog 2 éves lett. Sajnos mostanában nagyon ,de nagyon kevés időm jut a blogra. De a blog születésnapját nem felejtettem el. Hiszen ezen a napon indult el az én kis kuckóm és azóta egyre többen iratkoznak fel és így egy kis családot alkotunk.
Később egy kis meglepivel is érkezem a kedves olvasóimnak:) Hiszen az eltűnésem ellenére is követtek és nem iratkoztatok le a blogról ,amit nagyon szépen köszönök nektek

Tavaly is készítettem nektek egy kis összefoglalót ,h mik is történtek a blog életében 2 év alatt.
Számomra hihetetlen ,h már 2 éve megvan a blog , nagyon gyorsan elment számomra ez a 2 év:).
Azt meg kell mondjam ,hogy nem csak a blog változott meg 2 év alatt ,hanem én is:) A blog megtanított arra ,h megéri kitartónak és türelmesnek lenni... ezt nagyon köszönhetem neki:)
Na de nézzük is mennyi minden változott a blog életében:
  • Először is 117. rendszeres olvasója van a blognak ( pont a 17 a kedvenc számom) , soha nem hittem volna ,hogy több mint 100 olvasója lesz a blognak. Nagyon szépen köszönöm.
  • Az oldalmegtekintések száma elérte az 57000 ,ami számomra hihetetlenül nagy szám.
Legnézettebb bejegyzések a blogon:
2014. nov. 5., 60 megjegyzés
537
2014. aug. 12., 4 megjegyzés
381
2015. aug. 24., 6 megjegyzés
289
2015. aug. 1., 10 megjegyzés
272
2014. dec. 18., 16 megjegyzés
267

Szavakba se tudom foglalni ,h mennyire hálás vagyok nektek. Nagyon szépen köszönöm nektek ezt a két évet:). És minél előbb szeretnék visszatérni a blogok világában és a blog egy új kinézetet is fog kapni rövid időn belül:)
Legyen csodás napotok:)!

ui: A barátnőimtől még szülinapomra kaptam egy Mazsola Világos pólót ,amit a blog szülinapja miatt fel is fogok venni holnap a suliban :D. Annyira örültem neki ,amikor megleptek vele , nem is számítottam rá:) Majd mutatok róla képet:)

11 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!