2015. november 16., hétfő

Katicabogár | Manikűr

Sziasztok:3
Aki követ instagramon az már láthatta ott ezt a katicabogaras manikűrt. Eddig ilyen fajta manikűrt mindig másoknak készítettem. Pont idén nyáron egy falunapon a barátnőmmel ketten vállaltuk el azt ,hogy másoknak fogunk körmöket alkotni:).Annyira jó móka volt ,na szóval ott készítettem katicás manikűröket, De most végre magamnak is készítettem még múlthéten.
Az elkészítéséhez elég 3 lakk: egy piros , egy fekete és egy fehér lakk a szemhez. És persze még egy pontozóra is szükségünk van, hogy a szemét és a pöttyöket meg tudjuk festeni.
Mivel elég rosszak a fényviszonyok ,ezért egy vakus képet is mutatok nektek. Sajnos későn érek haza, emiatt nem tudok  jó minőségű képeket mutatni nektek:/
Induljon csodásan a hetetek <3

Használt lakkok:
~Moyra 03 (fehér)
~Moyra 21 (bordó)
~Moyra 35 (fekete)





1 megjegyzés:

  1. Aranyos :) Ha otthon vagyok, én is festegetek ilyesmiket, sikere szokott lenni, csak munkába le kell mosni, bár egy gyűrűsujjnyi mintáért talán nem szólnának.

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!