2015. december 23., szerda

Manikűrvadász - Karácsonyi Forduló


Sziasztok:)
Hu el se tudom mondani ,h milyen régen is volt már kint bejegyzés:/ Hányszor megígértem nektek ,h visszatérek aztán mégsem. A nyereményjáték eredményét sem hirdettem ki ,de holnap az is ki fog kerülni.
Egy kis bevezető után jöjjön a Manikűrvadász. A mostani forduló a karácsonyról szólt ,ezért annyi feltétel volt ,h a manikűr karácsonyi témájú legyen.
Az én párom Timi volt. Timi munkásságát már régóta követem , talán azóta amióta elkezdtem körmös blogokat olvasni:). 
Először nem is tudtam ,hogy mit is készítsek el ezekből a szépséges munkák közül. Aztán a választásom végül erre esett.
Egy egyszerű fehér manikűr ,de mégis elvarázsol az elegánsságával.  Sajnos ezüst színű díszítőszalagot nem találtam ,ezért helyette azt a körmömet ezüst színűre festettem.
Sajnos a mutatóujjammal történt egy kis baleset emiatt rövidebb a körmöm azon az ujjamon.
Imádom ezt a manit ,emiatt is viselem majd holnap vagyis szenteste:)
Kíváncsi vagyok ,h a többiek mit alkottak:)

16 megjegyzés:

  1. Szép lett a manid. És akitől vadásztál Thimmyketől az is szép jó választás!!!;-)

    VálaszTörlés
  2. Mindkét manikűr szép lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó volt a manikűrválasztás és az újraalkotás is. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép. Színtiszta karácsony. ^^

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép és letisztult lett a te alkotásod is :)

    VálaszTörlés
  6. Igazi téli manikűr lett, nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  7. Csinos lett. :3 Úgy látom ez egy nagyon népszerű manikűröm manikűrvadászon. :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon gyönyörű lett, Timiét is imádtam anno :) Jó hogy újra lehet téged olvasni!

    VálaszTörlés
  9. Jól áll a rövid köröm is. Egyik kedvencem nekem is ez a mani, szép lett a tiéd is!

    VálaszTörlés
  10. visszafogott, mutatós, szépséges : )

    VálaszTörlés
  11. Az eredeti és a tiéd is gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek:)!

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!